Yoga Restauratiu (Yin Yoga)

Yoga Restaurativo

Si et trobes mancat d’energia, t’estàs recuperant d’una malaltia, accident, tens dolor o simplement vols fer una classe de yoga relaxant per a una bona salut, prova les classes de Yoga Restauratiu. Aquestes classes són una combinació del següent:

• Meditació
Pranayama: Exercicis de respiració
  • Suaus estiraments de Hatha Yoga
  • Yoga Nidra: Relaxació profunda

El Yoga Restauratiu consisteix a mantenir-se en un estat de relaxació físic i mental i a la vegada estar en plena consciència. Promou la pau interna, ajuda quan es tenen problemes d’estrès, dolor, i ens guia cap al positivisme. També és beneficiós per aquells que tenen dificultats d’aprenentatge, desordres psicològics, ansietat, insomni, addiccions, dolor i malalties cròniques. Consisteix en un nombre d’asanas reduït i que es mantenen durant un període de temps més llarg que ens dóna l’oportunitat de trobar més calma i recuperar el cos, per culminar amb una relaxació final.

Les classes de Yoga Restauratiu estan obertes gratuïtament a les persones que estan passant per un procés de càncer i estan en tractament. +info

Roser Ferrer

alumna del Lotus des de 2014

“Cada sessió és una retrobada entre el cos i la ment. Relaxar i ressituar les parts del cos a través d’estiraments suaus. Viure el moment present sense les preocupacions ni angoixes del passat o del futur immediat. Donar-li una oportunitat al cos perquè se situï i per agafar forces per continuar en el dia a dia.
Fora de les sessions també m’ajuda a aplicar algunes asanes en moments de tensió o malestar.”

Yoga restaurativo

Andreea Raducanu

alumna del Lotus des de 2018

“Per a mi el Lotus Blau és un espai que transmet molta tranquil·litat i on aconsegueixo retrobar la calma i connectar amb mi mateixa. El yoga m’ajuda a portar una vida més saludable, prendre consciència del meu cos i cuidar-me més física i emocionalment. He aconseguit millorar la meva concentració, coordinació i també la postura corporal. Cada classe és una experiència de benestar i estic agraïda de poder compartir-la amb les professores i alumnes. A més, ser sòcia és una oportunitat de donar suport als projectes socials i per apreciar la Fundació per l’esforç invertit!”

Yin Yoga

Fèlix Esquerra

alumne del Lotus des de 2015

“El món que ens envolta està molt accelerat. Cada dia rebem infinitat de missatges que col·lapsen la nostra capacitat de discerniment.
Davant d’aquest fenomen, he trobat en la pràctica del yoga, una mena d’antídot, que m’ajuda en la recerca de l’equilibri entre el de fora (exterior) i el de dins (interior). És com una teràpia de digestió mental, que ajuda a separar el que és accessori del que és fonamental, el que és sobrer del que és vital!!!”

yoga oncologic

Cecília Bofarull

alumna del Projecte Oncológic

Respirar, estirar, relaxar el cos i escoltar-me, m’ajuda a agafar energia i piles per continuar amb el dia a dia de la malaltia.

Els dies que tinc migranya, sé que si vaig a la classe, sortiré sense mal de cap, sense haver hagut de prendre’m cap medicina, només pel fet de respirar i relaxar ment i cos.

Em dóna piles, calma i pau… sembla una barreja incoherent, però per a mi és molt important pel meu dia a dia i per la meva salut”

yoga oncologico

Carina Soteras

alumna del Projecte Oncológic

“Aquestes classes m’han ajudat a trovar la pau interior.
Jo abans dormia molt bé i amb el sotrac de la malaltia vaig perdre el son. Des del primer dia de classe ja vaig poder descansar bé!

Físicament els estiraments suaus em deixen estirar més el cos sense fer-me mal. Em trobo més flexible”

Sílvia Ortuño

alumna del Projecte Oncológic

“Al principi de la noticia de la malaltia t’enfonses. Em vaig quedar sense força per fer res. Tenia un bloqueig, el cap no em parava.

Venir a les classes de Yoga Restauratiu és una estona per estar per mi, aquí i ara i ho deixo tot de banda. Surto tant neta que tinc una altra manera d’enfrontar-me a tot.
He anat agafant més flexivilitat i em sento molt motivada per seguir treballant més el cos. Amb les clases, veig com el cos i la ment van a una i trobo pau. He descobert un món que no coneixia. La gent em diu que he canviat, que he guanyat com a persona.

Aquestes classes són una medicina per ajudar-me en el procés del cáncer”

Mataró:
c/ Sant Antoni, 42. 08301 Mataró (Barcelona), Espanya