Yoga a Gràcia, Barcelona

Yoga a Gràcia, vine a fer classe al cor de Barcelona!

L’escola de yoga a Gràcia de la Fundació Lotus Blau, situada al cor del barri de Gràcia a Barcelona, t’ofereix un entorn de suport i tranquil.litat, perquè puguis aprofundir en la teva pràctica.

La Fundació es va establir a Mataró el 2001, i al 2013 obrim un altre centre de yoga a Gràcia a Barcelona.

Tipus de classes al centre de yoga a Gràcia

• Hatha Vinyasa Practica amb una certa exigència física mentre la ment es relaxa en el Mindfulnes
  • Yoga bàsic  La pràctica suau mantenint el to físic
  • Yoga a la paret  Per a aquells que volen estiraments més exigents i la diversió de penjar-se de la paret
  • Yoga Restauratiu  La classe més suau que t’ajuda a trobar la calma
  • Meditació Pels que busquen trobar-se amb l’ara

El yoga a Gràcia al Lotus Blau és un oasi on pots trobar el benestar que busques per establir-lo en el teu dia a dia i viure amb més equilibri.

El compromís de la Fundació

Estem compromesos amb la pràctica del yoga clàssic, la meditació, la filosofia i la cura a la societat i les persones. La Fundació porta a terme diferents projectes socials que donen l’oportunitat als alumnes a col·laborar amb les seves quotes en els projectes socials i a persones voluntàries d’ajudar en benefici de la comunitat. Si tens interès a donar pels altres, tenint la teva pràctica al Lotus Blau, estaràs donant una part de la teva quota mensual als projectes socials en benefici de gent gran que està sola, nens en risc d’exclusió social, malalts de càncer i neteja de boscos.

Vine a trobar un espai de calma i tranquil·litat amb la pràctica del yoga a Gràcia, al bell mig de la ciutat. Contacta’ns per correu o per telèfon per a més informació.

Dades de contacte

Mataró: