Hatha Yoga Bàsic

Yoga basico

La classe de Hatha Yoga bàsic està pensada per aquells que volen una pràctica suau sense deixar de tonificar el cos. En aquesta pràctica acompanyem els moviments amb la respiració i així anem portant l’atenció més en l’ara.

Beneficis del Yoga:

Yoga Basico

Montserrat Esquerra

alumna del Lotus des de 2006

“Al Lotus hi ha un ambient de pau i un entorn molt proper on et deixen fer lliure però saps que estan molt per tu i a partir d’aquí vas aprenent. Estic molt contenta perquè, sense buscar-ho, amb 69 anys he pogut fer sirsasana (la vertical amb el cap a terra). Els estiraments i la manera de treballar el cos, intensa però tranquil·la, em connecta amb mi mateixa i em dóna equilibri. El primer dia que vaig fer classe en sortir al carrer em vaig adonar que hi havia dos estats: la calma i el brogit, i que amb el yoga podia aconseguir moments de serenor.”

Yoga basico

Mon Folch

alumna del Lotus des de 215

“Mens sana in corpore sano, aquesta frase pren sentit al Lotus. A més de fer exercici físic les classes aporten calma i benestar. Els mestres acompanyen els alumnes individualment. Al centre es respira un ambient familiar i agradable.

També m’agrada formar part d’una fundació que atén diferents col·lectius amb necessitats.”

Mataró:
c/ Sant Antoni, 42. 08301 Mataró (Barcelona), Espanya